\ رفاقت در زبان English(شعرطنز)

 

دوستم از بس که میخواند زبان                                             میزند بیرون زبانش از دهان

گفته ازبس Can you Speak English                                     رفته از یادش زبان مادریش

   کرده پشتش را به آداب و رسوم                       گفته است: I am blackboard in the room

  او که کلی شعر حافظ حفظ بود                                             تازه گاهی چیزهایی میسرود

  دور از آن احوال عرفانی شده                                                 روزگارش just for funی شده

میخورد اسپاگتی،لازانیا                                                          فست فودیmade in italia

میکند موزیک در گوشش Play                                               هرچه میگوییم میگوید Okay

سیم  قلبش بس که وایرلس شده                                           تازگی ها اندکی دپرس شده

ای فدای غصه هر روز تو                                                       Im sorry های عالم سوز تو

خسته ایم از جمله های خارجیت                            لطف کنو این جمله هارو کن Delete

شعر از:سید امیرسادات موسوی 



نظرات شما عزیزان:

Nika
ساعت12:40---22 مرداد 1393
قربون تو...لبای تو هم همیشه بخنده بگو ایشالا...
پاسخ:خخخخخخخ ایشالا.چاکره آجی عزیزم♥


Nika
ساعت15:02---21 مرداد 1393
خخخخخخخخخ....خییییییییییییییلی باحال بود...
پاسخ:قربونت.لبات خندون تا همیشه


MOHAMMAD
ساعت14:48---13 مرداد 1393
باحال بود راستی یه وب دیگه هم دارم پر از ترول به اون هم سربزن.
www.trolkadeh.lxb.ir
پاسخ:رسیدگی شد♥


Negin
ساعت15:57---6 مرداد 1393
خیلی قشنگ بود
پاسخ:ممنون♥


mahdi
ساعت17:40---2 مرداد 1393
خخخخخخخخخ فوق العاده بود اجی!!!!!!

پاسخ:ممنونم


ترلان
ساعت14:08---2 مرداد 1393
یکی از تفریحات سالمم اینه که گوشیمو بزارم جلو اسپیکر تا SMS که میاد ، نویز بندازه ، ۲ ثانیه زودتر بفهمم ذوق کنم....

خعـــــــــــــــــــــــــل ی دوس دارم !!!...
پاسخ:خخخخخخخخخخ.موفق باشی آجی


m
ساعت20:34---30 تير 1393
من بزرگ ترین مشکلم تو کودکی این بود که نکنه یه وقت یادم بره نفس بکشم بمیرم ......خخخخخخخ
پاسخ:خیلی نابغه ای داداشی:))


هادی
ساعت20:57---29 تير 1393
جاب بود ممنون
پاسخ:قربون شما.چاکریم


m
ساعت19:56---29 تير 1393
خدایا اسمانت چه مزه ای دارد ما که فقط زمین خوردیم
پاسخ:هنو اولشه داداشی آدم از فرش به عرش برسه بهتره تا از عرش به فرش بچسبه!


m
ساعت19:55---29 تير 1393
هرزگی خوابیدن با دیگری نیست هرزگی افکاریست که از صد تا خوابیدن فرا تر است
پاسخ:“دنیا”را بغل گرفتیم گفتند:امن است هیچ کاری باما ندارد، خوابمان برد. بیدار شدیم،دیدیم آبستن تمام دردهایش شده ایم…


sajjad
ساعت14:39---28 تير 1393
شعر قشنگی بود
پاسخ:مچکر


єяƒαη
ساعت13:49---28 تير 1393
یاد اون تیکه از آهنگ ایرونی لا زدبازی افتادم که تو وبلاگم گذاشته بودم .
پاسخ:خخخخخخخخخ


aziztanha
ساعت19:11---27 تير 1393
قحطی رفیق می آید،
نه هفت سال ،هفتصد سال!

در سیلوی قلبم ذخیره و پنهانت میکنم!

بگو کنعانیان منتظر نباشند؛
تقسیم شدنی نیستی،
حتی اگر یعقوب بیاید...
پاسخ:عالیه لایک


m
ساعت2:56---27 تير 1393
همرازم همیشه مثبت سخن بگو زیرا تک تک سلول های بدنت به انچه میگویی گوش می دهند
پاسخ:جالب.ممنون


حامد
ساعت11:42---24 تير 1393
خیلی قشنگ بود ممنون از این شعر قشنگتون.@ };-
پاسخ:فدات


parisa
ساعت11:20---24 تير 1393
به سلامتی پسری که گفت. . .
من تو زندگیم فقط دنبال یه دختر راه میفتم. . .
اونم دختر خودمه وقتی تازه راه رفتن یاد میگیره. . .(!)
پاسخ:خخخخخخخخ بسلامتیش


vahid
ساعت9:08---24 تير 1393
می ترسم کسی نه خودت را که دوست داشتنت را از من بگیرد
پاسخ:لایک


ترلان
ساعت20:23---23 تير 1393
دیروز مامانم صدام کرد گفت بیا با ماشین منو تا فلان جا برسون.
گفتم حال ندارم. برو از آژانس سر کوچه ماشین کرایه کن.
اونم هیچی نگفت و رفت.
الان بهش می گم مامان گشنمه پاشو غذا درست کن.
برگشته می گه حال ندارم برو سر کوچه زیر آفتاب بشین فتوسنتز کن!
پاسخ:خخخ.کلا با مامانت حال کردم!دمش گرم


Rooze19
ساعت18:25---23 تير 1393
اتفاقا خیلیم خوش سلیقه ای وبت محشر شده ببخش دیر به دیر سر میزنم
پاسخ:فدای آبجی جیگرم.نبابا چیکاکردی ک ببخشم؟!!اختیار وقتتو داری خب!


m
ساعت17:56---22 تير 1393
دل تنگی یعنی گلم دلم برات تنگ شده ولی وقتی تو نیستی ادب میره کنار،لعنتی کجایی دلم برات تنگ شده
پاسخ:مواقثم.لایک


m
ساعت17:53---22 تير 1393
من نمیدانم چرا میگویند اسب حیوان نجیبیست کبوتر زیباست وچرا درقفس هیچکسی کرکس نیست گل شبدر چه کم از لالهی قرمز دارد چشم هارا باید شست جور دیگر باید دید
پاسخ:ما چاکر آقا سهراب نیز هسیم:)


m
ساعت17:41---22 تير 1393
تورا که در ان طرف دنیا هستی نمی شناسم اما شناختت سادست یک دختر ساده با تکه کلام های زیبا همین
پاسخ:لایک


saeedsingle
ساعت12:42---22 تير 1393
خخخخخخ
والا

پاسخ:خخخخ


تاوان عشق
ساعت18:09---21 تير 1393
جالب بود

لایکککککککککککک
پاسخ:چاکریم


Rooze19
ساعت17:25---21 تير 1393

قالب جدید مبارک محشره
پاسخ:میدونم بی سلیقم آبجی!!دیگه شرمنده


بهنام
ساعت9:12---21 تير 1393
من زخم های بی نظیریبه تن دارم ...
اما تو مهربان ترینشان بودی...
عمیق ترینشان...
عزیزترینشان...
بعد از تو ...
ادمها تنها خراشی بودند
که هیچ کدامشان به پای تو نرسیدند...
عشق من ...
خنجرت کولاک کرد...
پاسخ:مر30 داداشه گلم.لایک


pj
ساعت15:32---20 تير 1393
جالب بود . مرسی .
پاسخ:فدات


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 20 تير 1393برچسب:, | 13:57 | نویسنده : ♠❤♠MAHTAB♠❤♠ |